Wszystko o tibii

Nie tylko o Tibii i OTS...

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 30-05-2009 18:14:59

Nixsior

http://img27.imageshack.us/img27/2596/administratorm.jpg

Zarejestrowany: 25-05-2009
Posty: 21
Punktów :   
Server:: Unitera
Nick:: Nixsior

Zmiany w systemie czaszek

W drugiej zapowiedzi letniej aktualizacji Cipsoft chce dać Ci wgląd na pierwsze kroki poczynione przez nich w kierunku osiągnięcia wyznaczonych celów w sprawie systemu PvP. Jak mogłeś przeczytać w artykule "PvP w zbliżeniu" wzięli pod lupę system PvP z powodu wielu kontrowersji w tej sprawie. Z opinii, które wyszły podczas pierwszej publicznej debaty, zrobili podstawę w dyskusji. Kilka tygodni temu zaprezentowali Ci dwa z ich pomysłów, które wynikły z tych dyskusji. Komentarze, wątpliwości i sugestie, które zostały tam wypisane, pomogły im dojść do ostatecznej decyzji.

Jak już wspomniano na forum odrzucili pomysł z wprowadzeniem stref non-pvp na zwykłych światach PvP. Niemniej jednak, kilka stref ochrony, jakie możesz znaleźć, zostanie trochę zmienione. Na przykład NPC Lokur w Kazordoon'skim depo jest szkolony w umiejętnościach bankowca. Tak więc, oprócz pracy jako listonosz, będzie zatrudniony jako bankier. W Ankrahmun i Port Hope niektóre sklepy zostaną objęte strefą ochronną. Podobny los spotka miejsca zakupu promocji. Dodatkowo, Straż Królewska nie będzie tolerować aktów przemocy w ich obecności.

Ogólnie rzecz biorąc opinie otrzymane o czarnych czaszkach były dość pozytywne, jednak mimo wszystko, niektóre elementy zostały skrytykowane. Większość graczy, którzy wzięli udział w dyskusji, zatwierdziło ideę o wycofaniu bana za nadmierne nieuzasadnione zabijanie graczy. Jednak ich pomysł o śmierci postaci w chwili otrzymania czarnej czaszki został przyjęty z wielkim sceptyzmem. CipSoft dokładnie rozważył wszelkie ich koncepcje i poddał je kilku korektom, by usatysfakcjonować graczy.

W letniej aktualizacji zostanie usunięty ban za zabijanie bogu ducha winnych graczy. Jednak takie ograniczenia są potrzebne, by w tibijskim świecie panował ład i porządek. Pomimo tego, że zabijanie graczy na normalnych światach jest dozwolone, CipSoft nie chce, by szerzyło się masowe mordowanie. Postanowili więc skupić się na obecnym systemie czaszek. Wynikiem tego jest wprowadzenie czarnej czaszki.

http://img43.imageshack.us/img43/3940/skullsmay2009.jpg

Jeżeli gracz osiągnie dwukrotną liczbę nieuzasadnionych morderstw niż ta, która jest potrzebna na czerwoną czaszkę, dostanie czarną czaszkę na okres 45 dni. Ponieważ wykazywał zbyt agresywne zachowanie będzie musiał się liczyć z nowymi konsekwencjami.
Czarna czaszka będzie miała takie same efekty jak czerwona, tyle tylko, że gracz oznaczony nią nie będzie mógł atakować nieoznaczonych tibijczyków przez okres jej trwania (45 dni). Nie będzie mógł również używać obszarowych czarów, takich jak: fale (np. exevo flam hur), promienie (np. exevo vis hur), oraz różnych uderzeń (np. exori flam), gdy nie będą one wymierzone prosto w cel. Podobny efekt będzie z ofensywnymi runami, wybuchającymi strzałami, zaklęciami przywołania i przejęcia potwora. Poza tym, podczas starć z innymi graczami będzie otrzymywał pełne obrażenia (100% zamiast 50%), przez co będzie musiał unikać konfliktów. Ponadto jeżeli gracz z czarną czaszką umrze, narodzi się w świątyni, lecz z tą różnicą, że bez many i maksymalnie z 40-stoma punktami życia. Chodzenie po mieście w takim stanie nie jest chyba dobrym pomysłem.

Jest to kilka aspektów, które zostaną zmienione w systemie czaszek. Jeżeli grupa bohaterów zaatakuje i zabije niewinnego gracza wszyscy atakujący zostaną ukarani za nieuzasadnione zabijanie. Dotyczy to ostatnich 20 graczy, którzy zadali obrażenia w przeciągu 60 sekund przed śmiercią ofiary. Wszyscy Ci będą liczeni jako zabójcy ofiary i zostaną wypisani na liście informacyjnej ofiary.

CipSoft uważa także, że gracze powinni mieć szansę obrony bez negatywnych konsekwencji w przypadku gdy zostaną zaatakowani. Dlaczego miałbyś być ukaranym zablokowaniem wejścia do stref ochronnych, gdy to nie Ty byłeś agresorem? Od momentu letniej aktualizacji będziesz mógł bronić się bez niebezpieczeństwa zablokowania sobie drogi ucieczki do stref ochronnych, nawet w przypadku zabicia swojego dręczyciela. Jeżeli wpadniesz w zasadzkę i będziesz się bronił, a potem stwierdzisz, że lepiej uciekać, dalej będziesz mógł schronić się w strefie ochronnej.
Gracze z czerwoną i czarną czaszką również będą mogli się bronić, jeżeli to Oni zostaną zaatakowani, gdyż obok gracza pojawi się żółta czaszka. Jednakże gracze z czarną czaszką będą mogli atakować jedynie zaznaczając przeciwnika.

Zostaną wprowadzone również dwa nowe symbole. Jeden z nich to będzie blokada wejścia do strefy ochronnej i zostanie wyświetlona jako następna wersja symbolu oznaczającego blokadę wylogowania. Wyświetli się on tylko gdy twoja postać będzie się znajdować w strefie ochronnej. Oznacza to koniec z zagadkami, czy znajdujecie się w strefie ochronnej, czy nie.

Strzeżcie się czarnej czaszki!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.krysztalglinojeck.pun.pl www.forumpetparty.pun.pl www.grapokemonx.pun.pl www.venuria.pun.pl www.bestwin.pun.pl